producenta wina musującego zza wschodniej granicy
Zygmunt M. Zarzecki
2005-01-01 23:43:31 UTC
oczywiście chodzi o sowietskoje igristnoje
ale to oryginalne, a nie siakieś podróbki ruskoje ...
producent chyba nie wie o tym, że porządne użebrowanie korka ułatwia
otwarcie butelki, a tak nawet szmatka nie pomogła i musiałem podważyć
korek łyżeczką

pietno również za brak powtarzalności w smaku

zyga
Moon
2005-01-02 00:00:14 UTC
Post by Zygmunt M. Zarzecki
oczywiście chodzi o sowietskoje igristnoje
co ty Zygmunt kurwa pijesz?
bosz...

moon
Zygmunt M. Zarzecki
2005-01-02 00:15:14 UTC
Post by Moon
Post by Zygmunt M. Zarzecki
oczywiście chodzi o sowietskoje igristnoje
co ty Zygmunt kurwa pijesz?
bosz...
<pac>
bosh

w firmie piłem takie cuś i kupiłem do domu
to pite dzisiaj w domu było fee, a temperaturę miało odpowiednią

różne ciecze w życiu piłem ;-)
filtrowanych przez kobiece figi jeszcze nie, ale... ;-)
zdarzył się nawet spiryt majony o zapachu nafty, miał kopa! po 3, 4
kolejkach stwierdziliśmy z kumplem, że się ściemnia i przerwaliśmy
degustację ;-)

przed wczoraj piłem ciecz ze śladowymi ilościami thc
a w tej chwili mam w organiźmie śladowe ilości alfo-tujonu

zyga
Moon
2005-01-02 00:46:14 UTC
Post by Zygmunt M. Zarzecki
różne ciecze w życiu piłem ;-)
filtrowanych przez kobiece figi jeszcze nie, ale... ;-)
widzisz czego się można nauczyć od starszych?
potraktuj to jako dobry pomysł na przyszłorocznego sylwestra:)

moon
Zygmunt M. Zarzecki
2005-01-02 00:50:28 UTC
Post by Moon
Post by Zygmunt M. Zarzecki
różne ciecze w życiu piłem ;-)
filtrowanych przez kobiece figi jeszcze nie, ale... ;-)
widzisz czego się można nauczyć od starszych?
ciekaw jestem ile wiosen nas dzieli
Post by Moon
potraktuj to jako dobry pomysł na przyszłorocznego sylwestra:)
jak dożyję(my)

zyga
Moon
2005-01-02 01:00:40 UTC
Post by Zygmunt M. Zarzecki
Post by Moon
Post by Zygmunt M. Zarzecki
różne ciecze w życiu piłem ;-)
filtrowanych przez kobiece figi jeszcze nie, ale... ;-)
widzisz czego się można nauczyć od starszych?
ciekaw jestem ile wiosen nas dzieli
pewnie ze dwadzieścia wiosen i cysternę piwa.
Post by Zygmunt M. Zarzecki
Post by Moon
potraktuj to jako dobry pomysł na przyszłorocznego sylwestra:)
jak dożyję(my)
dla tego drinka opłaca się żyć;)

moon
Zygmunt M. Zarzecki
2005-01-02 01:04:58 UTC
Post by Moon
pewnie ze dwadzieścia wiosen i cysternę piwa.
z cysterną się zgodzę, ale chłopem ;-) około 50 mi tu nie jedzie
Post by Moon
Post by Zygmunt M. Zarzecki
Post by Moon
potraktuj to jako dobry pomysł na przyszłorocznego sylwestra:)
jak dożyję(my)
dla tego drinka opłaca się żyć;)
te figi to używane i jak długo? :-) a może :-P

zyga
Moon
2005-01-02 01:15:22 UTC
Post by Zygmunt M. Zarzecki
Post by Moon
pewnie ze dwadzieścia wiosen i cysternę piwa.
z cysterną się zgodzę, ale chłopem ;-) około 50 mi tu nie jedzie
nie jedzie bom duchem młody, nie jak te techno-stare-dziady na prędze:)
Post by Zygmunt M. Zarzecki
Post by Moon
dla tego drinka opłaca się żyć;)
te figi to używane i jak długo? :-)
no - troszkę;)
Post by Zygmunt M. Zarzecki
a może :-P
zboczeniec!

moon
petros
2005-01-02 04:16:52 UTC
Post by Zygmunt M. Zarzecki
przed wczoraj piłem ciecz ze śladowymi ilościami thc
Niech zgadne. Piwo? A jadles ciasto z heroina? ;>
--
[ Droga legalizacji ku pelnej demokracji. ]
[ Info: http://hyperreal.info/kanaba/ ]
Cpt.Nemo
2005-01-02 08:42:28 UTC
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
Post by Zygmunt M. Zarzecki
oczywiście chodzi o sowietskoje igristnoje
ale to oryginalne, a nie siakieś podróbki ruskoje ...
To niestety tez nie zadne oryginalne :))
Oryginalne to Sowietskoje Szampanskoje teraz juz praktycznie u nas nie
do kupienia, reszta to w wiekszosci rozlewane u na gowienko :(( z
zielona ( wewnatrzpolska ) banderolka :((
Post by Zygmunt M. Zarzecki
pietno również za brak powtarzalności w smaku
A to juz co tam sie naszym z czym zmiesza :) Poza tym bardzo dokladnie
czytaj na etykietce producenta bo jest kilka wytworni .
Czyli po pierwsze : jak banderolka zielona to od razu nie kupujemy, jak
niebieska to jest szansa ze bedzie niezle, po drugie szukamy Sowietskoje
Szampanskoje z niebieska banderolka, jak nie znajdziemy, to szukamy
takie samo ale Igristoje..

pozdrawiam, leszek
Marek 'marcus075' Karweta
2005-01-02 12:23:53 UTC
Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i pije herbate, a petros
Post by petros
A jadles ciasto z heroina? ;>
O xhejn...
--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
Narciarski shorties-fanatyk.
Adres w nagłówku przekręcony o pół alfabetu.
Mateusz "Watman" Wata
2005-01-02 13:56:06 UTC
To summon a deamon called petros you must know the following
Post by petros
Post by Zygmunt M. Zarzecki
przed wczoraj piłem ciecz ze śladowymi ilościami thc
Niech zgadne. Piwo?
nie ma sie czym podniecac, jest co najmniej zalosne... imo lapie sie na
tego mini-flejma co byl niedawno - piwo z dodatkami to nie piwo :>
Post by petros
A jadles ciasto z heroina? ;>
z heroina?
o hash-brownies slyszalem, o lizakach z haszyszem tez, ale zeby
ciasteczka z heroina? :|

watman
--
Mateusz "Watman" Wata | Blackcrowned Forevermore!
watman<at>interia.pl | watman<at>gmail.com
http://watman.deviantart.com | http://watman.2log.pl
petros
2005-01-02 14:11:27 UTC
Post by Mateusz "Watman" Wata
ciasteczka z heroina? :|
Makowiec. ;>>
Mateusz "Watman" Wata
2005-01-02 14:14:59 UTC
To summon a deamon called petros you must know the following
Post by petros
Post by Mateusz "Watman" Wata
ciasteczka z heroina? :|
Makowiec. ;>>
no tak, dalem sie podejsc jak szczeniak :]

watman (makowiec [no bo nie bede cie wazelinowal] za rotfla :] )
Michał
2005-01-02 14:19:32 UTC
Post by Zygmunt M. Zarzecki
[...]
Przeciez wlasnie dlatego ze zabojady oprotestowaly nazwe, ruscy zmienieli
z szampanskoje na igristoje. Ergo, szampanskowo nie powinno teraz byc.

A i tak pewnie bylo tak jak w historii:
szto zakazali?
szampanskoje i frukta
a szto polucili (i pili)
wodku i ogurcy

Michał
Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć
Djatri
2005-01-02 16:30:43 UTC
Tako rzecze Zygmunt M. Zarzecki..
oczywi¶cie chodzi o sowietskoje igristnoje
ale to oryginalne, a nie siakie¶ podróbki ruskoje ...
producent chyba nie wie o tym, ¿e porz±dne u¿ebrowanie korka
u³atwia otwarcie butelki, a tak nawet szmatka nie pomog³a i
musia³em podwa¿yæ korek ³y¿eczk±
Hmm.. dziiiwne.. my otworzylismy bez problemu :)
Gorzej bylo z winem, bo nikt nie pomyslal by wziac korkociag. Ale od
czego sa nozyczki ;)
Aha - Sowietskoje wazelinuje! Duzo lepsze od tych wszystkich
burzujskich prawdziwych szampanow za xxx$.

Pozdrawiam, Agnieszka.
--
[x] Tak, jestem ortodoksem.

Tu mam mojego pieknego maila --> dja!basista.eu.org
A tu moja piekna strone ---> www.basista.eu.org
A to piekna strona Pauliny -> www.paulinabisztyga.com
Zygmunt M. Zarzecki
2005-01-02 17:32:23 UTC
Post by Djatri
Hmm.. dziiiwne.. my otworzylismy bez problemu :)
chyba nie mamy na myśli tych samych butelek

zyga
Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>
2005-01-02 20:02:11 UTC
Post by Djatri
Aha - Sowietskoje wazelinuje! Duzo lepsze od tych wszystkich
burzujskich prawdziwych szampanow za xxx$.
Chyba nigdy szampana nie piłaś. Bo że od byle spumante Igristoje (dobre!)
może być lepsze (od przyzwoitego sekta już raczej nie), to jasne. Ale od
prawdziwego szampana?
--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
Wojciech Sosiński
2005-01-03 08:01:45 UTC
Post by Zygmunt M. Zarzecki
Post by Moon
Post by Zygmunt M. Zarzecki
różne ciecze w życiu piłem ;-)
filtrowanych przez kobiece figi jeszcze nie, ale... ;-)
widzisz czego się można nauczyć od starszych?
ciekaw jestem ile wiosen nas dzieli
13 lat
Post by Zygmunt M. Zarzecki
Post by Moon
potraktuj to jako dobry pomysł na przyszłorocznego sylwestra:)
jak dożyję(my)
Jak Belka da...
--
sosen (maupa) sol (kropka) pl
nr gg: 00110001 00111001 00110011 00111001 00110010 00110110 00110000
jak kazdy prostopadloscian jest szescianem. (c) jedrus
Djatri
2005-01-03 08:28:27 UTC
Tako rzecze Konrad Brywczyñski..
Post by Djatri
Aha - Sowietskoje wazelinuje! Duzo lepsze od tych wszystkich
burzujskich prawdziwych szampanow za xxx$.
Chyba nigdy szampana nie pi³a¶. Bo ¿e od byle spumante Igristoje
(dobre!) mo¿e byæ lepsze (od przyzwoitego sekta ju¿ raczej nie),
to jasne. Ale od prawdziwego szampana?
Nie bylo to w Polsce, a szampana nie podam Ci nazwy bo jej zwyczajnie
nie pamietam. Ale, (pomijajac juz to, co mi o nim powiedziano, a
osoba ktora zapraszala byla raczej koneserem tego typu trunkow)
zwazywszy juz sama cene, musial to byc szampan prawdziwy i w dodatku
nie jakis sredniawy, jesli o klase chodzi. Rzecz gustu, poniewaz
wszystkie pijace go ze mna osoby byly zachwycone, och, ach, a mnie
cholerstwo smakowalo tak srednio. Pewnie sie nie znam, ale wole
Igristnoje :)

To przy okazji, ktore z tych prawdziwych moglbys polecic?

Pozdrawiam, Agnieszka.
--

Następna strona >
Strona 1 z 2