Zoofilofobia i pedofilofobia - krótka historia
mkarwan
2013-10-13 09:37:17 UTC
Ten pan na zdjęciu (
Michael Kiok, ze swoją partnerką, suką Cessy.
Pan Kiok jest prezesem największego niemieckiego stowarzyszenia zoofilów
ZETA.
Wiąże się z nim niezwykle rzadkie zjawisko w historii obyczajowości
seksualnej Zachodu: mianowicie koło tej historii zostało nieoczekiwanie
cofnięte!
(...) Bundestag nie dość, że zdelegalizował zoofilię, to jeszcze wprowadził
mandaty (do 25 tys. euro) za jej uprawianie.
Pan Kiok i jego stowarzyszenie zapowiedzieli wniesienie do Trybunału
Konstytucyjnego skargi przeciw temu przepisowi, gdyż - powodowany
nieracjonalną zoofilofobią - prowadzi do dyskryminacji i gwałci zasadę
równości wszystkich obywateli.

Według niemieckich organizacji ochrony praw zwierząt społeczność zoofilna u
naszych sąsiadów to 2 miliony osób, natomiast według pana Kioka - góra 100
tysięcy.
W każdym razie ZETA uważa, że spora grupa obywateli padła ofiarą "zacofania
i średniowiecznych uprzedzeń" niemieckich parlamentarzystów, co oznacza
regres obyczajowy i godne napiętnowania "ograniczenie wolności osobistych
oraz prawa do spełnienia seksualnego."

Wcześniej niektórzy członkowie ZETA postulowali jakąś formę zalegalizowania
ich związków, co mogłoby nadać "społeczny wymiar ich miłości" i zwolniło od
niektórych podatków.
Być może to zdenerwowało część posłów Bundestagu.

Zoofilia została zalegalizowana w Niemczech w 1969 r., na fali europejskiej
rewolucji obyczajowej z 1968 r., pod wpływem postulatów organizacji
ekologicznych.
Trzeba jednak pamiętać, że wówczas i w latach siedemdziesiątych -
homoseksualizm, zoofilia i pedofilia cieszyły się znaczną przychylnością
mediów i elit - rewolucja była faktem.
Zoofilia została szybko zaakceptowana, a młodzi politycy, jak obecny szef
Grupy Zielonych w Parlamencie Europejskim Daniel Cohn-Bendit (
http://blog.wirtualnemedia.pl/jerzy-szygiel/post/rozporkowa-cisza-wyborcza ),
swobodnie pisali książki o własnej pedofilii.
W połowie lat siedemdziesiątych pojawiła się jednak pedofilofobia.

Zapomniane listy

W 1977 r. młode elity w liście otwartym wydrukowanym w Liberation broniły
trzech mężczyzn, którym groziła kara więzienia za stosunki z dziećmi.
Wśród sygnatariuszy byli m.in. Bernard Kouchner, późniejszy szef dyplomacji
w prawicowej administracji Sarkozy'ego, Jack Lang, później wielokrotny
minister kultury w rządach "socjalistów", czy filozof André Glucksmann.
Sprzeciwiali się pedofilofobii, lecz mimo woli wywołali krótkotrwałą falę
antysemityzmu w listach do redakcji, która wówczas bardzo się na to
skarżyła.
Nieco później list otwarty domagający się "uznania prawa dzieci do
utrzymywania stosunków z wybranymi przez nie osobami" podpisali
intelektualiści, m. in. Jean-Paul Sarte, Michel Foucault, Roland Barthes,
Jacques Derrida.
Ten list też miał skutek uboczny: spowodował przejściową homofobię, ze
względu na orientację znacznej części sygnatariuszy (coming-outy stały się
popularne).
Jeden z nich, Peter Sollers, pytany po latach o ten list odpowiedział, że
nie pamięta - "Tyle wtedy było petycji, podpisywało się właściwie
automatycznie."

Pedofilofobia doszła do medialnego głosu w krajach Zachodu mniej więcej po
15 latach i dzisiaj nie jest już krytykowana - to było pierwsze
porewolucyjne cofnięcie - jak się wydawało nieubłaganego - koła historii.

Inaczej było z zoofilofobią. Nie dochodziła specjalnie do głosu, gdyż
odznaczały się nią (tak samo zresztą jak pedofilofobią) tylko kościoły
chrześcijańskie, nie mając już wielkiego wpływu na obyczaje.
W ciągu dziesiątek lat zoofilia obrosła na Zachodzie kulturą i instytucjami.
Kultowym filmem zoofilów pozostaje słynny King Kong z 1933 r. W pewnym
momencie zwierzę lekko unosi sukienkę pięknej blondynki Fay Wray i wącha
sobie palce.
Ilustruje to współczesną ideologię towarzystw zoofilnych, według której
zwierzęta są humanofilami.
No cóż, łatwo zaobserwować pieska jak wyżywa się na nogawce, ale prawda jest
taka, że zwierzęta trzeba odpowiednio zmylić lub specjalnie wytresować, by
przejawiały odpowiednią aktywność.
Tak jest w setkach niemieckich burdeli dla zoofilów, gdzie psy, kozły i
knury przyucza się systemem nagród i kar do pokrywania kobiet i mężczyzn.
W grę wchodzą też specjalne środki farmakologiczne.

Zoofilia, jak inne orientacje, jest stara jak świat.
Sławny amerykański raport Kinseya z 1953 ujawnił, że ok. 17% amerykańskich
chłopców miało co najmniej jeden stosunek ze zwierzętami.
To z reguły przejściowe.
O ile część homoseksualistów jest uwarunkowana genetycznie, o tyle w wypadku
zoofilii rzecz jest powiedzmy kulturowa, więc część zoofilów w ogólnej
populacji może rosnąć i spadać. Zoofilia kobieca jest łagodniejsza niż
męska.
Amerykanie zauważyli zastanawiające zjawisko: samotne kobiety, kiedy
wybierają psy do towarzystwa, nie przestrzegają parytetu - w 90% to samce,
ale procent seksualnego wykorzystania zwierząt jest taki sam jak u mężczyzn.
Mężczyznom, ze wstydu bądź z sadyzmu zdarza się zabijać zwierzęta,
torturować.

Znak czasów: zaostrzenie obyczajów seksualnych w Niemczech nie zostało
wprowadzone, jak kiedyś, pod wpływem nacisków ze strony przedstawicieli
religii (wszystkie zakazują zoofilii), lecz organizacji ochrony praw
zwierząt.
W każdym razie to odwrócenie koła historii obyczajów przyciąga uwagę we
Francji, gdzie debatuje się nad dopuszczeniem do homo-małżeństwa.
(
http://blog.wirtualnemedia.pl/jerzy-szygiel/post/geje-przeciw-homo-malzenstwu-czyli-prawdziwy-koniec-swiata )
Opozycja zapowiada, że nie będzie mogła znieść ustawy, jeśli ona wejdzie w
życie, bo małżeństwa zostaną już zawarte, domaga się więc referendum.
Problemem nie są związki między dorosłymi, ale dopuszczalność adopcji
dzieci.
Tylko kilka krajów na świecie - od niedawna - dopuszcza adopcje dla takich
par i na ogół jest mało danych jak to faktycznie przebiega.
Pierwsze sygnały dochodzą z Kanady (adopcje dopuszczalne od 7 lat) -
skonstatowano tam, że przemoc domowa w parach homoseksualnych jest o ponad
100% wyższa niż u hetero - to sprawia, że niektórzy martwią się o los
dzieci.

Z drugiej strony nigdzie na świecie homoseksualiści nie tłoczą się w
urzędach - tylko niewielki procent tej społeczności bierze śluby, więc
ewentualne zagrożenie jest minimalne.
Koło idzie więc do przodu i póki co nic nie wskazuje, by miało zawrócić.
Jerzy Szygiel
źródło
http://blog.wirtualnemedia.pl/jerzy-szygiel/post/zoofilofobia-i-pedofilofobia-krotka-historia
b$ za ciekawe informacje
masti
2013-10-13 09:40:34 UTC
Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 11:37:17 +0200 osobnik zwany mkarwan
Post by mkarwan
Ten pan na zdjęciu (
to mkarwan?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
mkarwan
2013-10-13 12:09:48 UTC
Post by masti
Post by mkarwan
Ten pan na zdjęciu (
to mkarwan?
Jak zwykle masz problem ze zrozumieniem tego co czytasz.
Tam jest wyraźnie napisane kim jest "Ten pan na zdjęciu "
Robisz z siebie durnia czy nim jesteś?
masti
2013-10-13 12:17:54 UTC
jedynym durniem tu jesteś Ty.
mkarwan
Przeciez to ty zrobiłeś z siebie durnia nie ja.
masti
2013-10-13 16:03:38 UTC
Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 17:46:57 +0200 osobnik zwany mkarwan
Post by mkarwan
Post by masti
Ty nie musisz. Jesteś nim od dawna.
mkarwan
Nie porównuj mnie do siebie, nie każdy jest ci podobny.
Sonn
2013-10-13 17:34:18 UTC
Post by mkarwan
Post by masti
Post by mkarwan
Post by masti
Post by masti
Post by mkarwan
[...]
Fakt. Nie ma takiego drugiego durnia jak ty
Sonn
mkarwan
masti
2013-10-13 18:46:50 UTC
Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 20:27:42 +0200 osobnik zwany mkarwan
Post by mkarwan
Post by Sonn
Post by mkarwan
Post by masti
Post by mkarwan
Post by masti
bot się znowu zawiesił
MichaelData®
2013-10-13 11:33:27 UTC
Post by mkarwan
Ten pan na zdjęciu (
http://blog.wirtualnemedia.pl/wp-content/uploads/2013/01/Kiok1.jpg ) to
Michael Kiok, ze swoją partnerką, suką Cessy.
Tego znasz?
Michael________™
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)€