Związki partnerskie i zamglanie
Smok Eustachy
2011-06-08 12:19:04 UTC
Proszę bardzo o to dalszy ciąg snucia mgły nad związkiem:
http://
wyborcza.pl/1,75248,9744443,Rzeczpospolita_jako_dobro_wspolne_czy_tylko_heteroseksualnych.html?
as=2&startsz=x

Nie tłumaczą, dlaczego wymyślili taki gniot prawny.

Podstawowe zarzuty były już podawane, a to rozwiązywanie związku, podział
majątku wspólnego, brak regulacji co do dzieci. Nieszczęsny notariusz.
No i do tej "debaty" to przeciwników w zasadzie nie zaprosili.
gregor
2011-06-08 13:17:25 UTC
Post by Smok Eustachy
[...]
definitywnie antypolskie pomysly, najlepiej to by kazdy z polakow skumal
sie z ta sama plcia i by problem naszej narodowosci znikl w ciagu 1
pokolenia o tym maza TVNy, GW i inne prosowieckie i proniemieckie media,
az dziw, ze Niesilowski jest przeciw normalnie szacun

a co do majatku to tak jak mowil Korwin niech homosie sobie firme zaloza
i beda mogli "oddziedziczac" majatek

gregor
Cyprian "neurotIc" Zawadzki
2011-06-09 07:59:19 UTC
Post by gregor
Post by Smok Eustachy
[...]
[ciach]
Post by gregor
[...]
Zawsze mnie bawią takie argumenty, mam teorię, że rzucają je ludzie,
co sami nie są pewni swojej orientacji, dlatego uważają, że kogoś
można "zgejowić" lub "uheterzyć", a to nie działa w ten sposób, no ale
tym co się swojej homoseksualnej strony boją nie przetłumaczysz...

pozdrawiam
Cyprian
Mario
2011-06-09 12:26:22 UTC
W dniu 2011-06-09 09:59, Cyprian "neurotIc" Zawadzki
Post by Cyprian "neurotIc" Zawadzki
Post by gregor
[...]
A mnie zawsze bawią takie argumenty, że jak ktoś jest przeciwko
ideologicznej, prawnej i obyczajowej ofensywie środowisk gejowskich to
pewnie dlatego, że nie jest pewny swojej własnej orientacji.
Tylu inteligentnych ludzi jest w tych środowiskach. Mogliby wymyślić
jakąś mniej prostacką argumentację i zalecić swoim fanom do propagowania.
MD
gregor
2011-06-09 12:32:35 UTC
[...]
buraku mam zone i to w ciazy

gregor
P.B.
2011-06-09 13:15:08 UTC
Post by gregor
buraku mam zone i to w ciazy
I czego to dowodzi?

Pewnie będzie to dla Ciebie szokiem, ale homoseksualiści miewają dzieci -
tak w sposób naturalny z partnerem innej płci.

Przemek
kapsi
2011-06-09 13:24:03 UTC
Post by P.B.
Post by gregor
buraku mam zone i to w ciazy
I czego to dowodzi?
Pewnie b=EAdzie to dla Ciebie szokiem, ale homoseksuali=B6ci miewaj=B1=
dzieci -
Post by P.B.
tak w spos=F3b naturalny z partnerem innej p=B3ci.
A po co?

-- =

P.B.
2011-06-09 14:09:15 UTC
Post by kapsi
Post by P.B.
Pewnie będzie to dla Ciebie szokiem, ale homoseksualiści miewają dzieci -
tak w sposób naturalny z partnerem innej płci.
A po co?
Nie wiem po co. Może po to samo, co samotne matki, księża albo filateliści.

Przemek
WhiteD
2011-06-09 14:29:43 UTC
Post by kapsi
Post by P.B.
Pewnie będzie to dla Ciebie szokiem, ale homoseksualiści miewają dzieci -
tak w sposób naturalny z partnerem innej płci.
A po co?
A po co miewa się dzieci?

WhiteD
Cyprian "neurotIc" Zawadzki
2011-06-10 11:03:07 UTC
Post by Mario
[...]
A co to ma do rzeczy?
Ja sam też nie jestem gejem, nie mam jakichkolwiek co do tego
wątpliwości, ale jakoś nie rozumiem, dlaczego geje nie mogą się
pobierać i mieć wszystkie przywileje, co małżeństwa heteryczne. (no
dobra, z adopcją dzieci jest większy opór, choć niesłusznie)

To zupełnie bez sensu, bo czy gej zabiera komuś cokolwiek, jak wejdzie
w związek formalny z drugim gejem?
Nikt nikogo nie zmusza do zostania homoseksualnym, nawet nie namawia,
bo albo jesteś, albo nie jesteś, to naprawdę proste. Nie można stać
się homoseksualnym tak samo jak nie można heteroseksualnym, takim się
jest jakim się jest.

pozdrawiam
Cyprian
gregor
2011-06-10 11:28:32 UTC
W dniu 2011-06-10 13:03, Cyprian "neurotIc" Zawadzki
[...]
to jak juz geje to ja chce by pedofile i zoofile mogli zawierac zwiazki
partnerskie - pedofile z dziecmi, a ludzie ze zwierzetami, zgadzasz sie
? jak nie to dlaczego

gregor
Tomasz Minkiewicz
2011-06-10 12:00:55 UTC
Post by gregor
[...]
No ale przecież i teraz mogą. Pedofilom i zoofilom nikt nie zabrania
zawierać małżeństw z odpowiednio – dziećmi i zwierzętami (współżycie
to inny kodeks). To dzieci i zwierzęta są pozbawione zdolności prawnej
i nie mogą wchodzić w żadne związki ani zawierać umów (z drobnymi
wyjątkami), a świadoma i dobrowolna zgoda wszystkich zainteresowanych
na jakiekolwiek umowy czy związki jest jednym z fundamentów prawa
w cywilizowanych krajach.
W przypadku związków partnerskich czy też małżeństw między dorosłymi
heterykami/homikami problemu nie ma, bo obu/obie/obydwoje mają pełne
prawa i wolno im zawierać dowolne umowy (prawie dowolne, bo niezgodne
np. z kodeksem karnym być nie mogą, ale to tu bez znaczenia).
Tomasz Minkiewicz <***@gmail.com>
Cyprian &amp;quot;neurotIc&amp;quot; Zawadzki
2011-06-10 14:06:56 UTC
Post by gregor
W dniu 2011-06-10 13:03, Cyprian &amp;quot;neurotIc&amp;quot; Zawadzki
Post by Cyprian &amp;quot;neurotIc&amp;quot; Zawadzki
A co to ma do rzeczy?
Ja sam te nie jestem gejem, nie mam jakichkolwiek co do tego
w tpliwo ci, ale jako nie rozumiem, dlaczego geje nie mog si
pobiera i mie wszystkie przywileje, co ma e stwa heteryczne. (no
dobra, z adopcj dzieci jest wi kszy op r, cho nies usznie)
To zupe nie bez sensu, bo czy gej zabiera komu cokolwiek, jak wejdzie
w zwi zek formalny z drugim gejem?
Nikt nikogo nie zmusza do zostania homoseksualnym, nawet nie namawia,
bo albo jeste , albo nie jeste , to naprawd proste. Nie mo na sta
si homoseksualnym tak samo jak nie mo na heteroseksualnym, takim si
jest jakim si jest.
to jak juz geje to ja chce by pedofile i zoofile mogli zawierac zwiazki
partnerskie - pedofile z dziecmi, a ludzie ze zwierzetami, zgadzasz sie
? jak nie to dlaczego
tak jak dzieci i zwierzęta nie mogą brać kredytu na mieszkanie, tak
też nie powinny mieć możliwości, przed ukończeniem 18 roku życia,
wchodzenia w związki partnerskie usankcjonowane prawnie. to takie
proste.

pozdrawiam
Cyprian
WhiteD
2011-06-10 15:35:21 UTC
Post by gregor
to jak juz geje to ja chce by pedofile i zoofile mogli zawierac zwiazki
partnerskie - pedofile z dziecmi, a ludzie ze zwierzetami, zgadzasz sie ? jak
nie to dlaczego
Zadam ci jedno pytanie - dlaczego przy okazji każdej dyskusji wyskakuje ten
akurat bezsensowny argument?
Naprawdę nie widzicie kompletnie żadnej różnicy między patologią pedofilii i
zoofilii a zwykłym zwiazkiem dwójki ludzi?
Zwłaszcza że związki partnerskie to nie jest coś co sobie rezerwują li tylko
homoseksualiści, chyba że mój wujek i jego wieloletnia partnerka są
kryptogejami... a sajgon szpitalno-urzędowy mają identyczny jak ja z An...

WhiteD

Anna Izabela
2011-06-08 15:42:53 UTC
Post by Smok Eustachy
Proszę bardzo o to
A może ty byś zawarł jakiś związek partnerski?
Może przestałbyś wówczas naparzać na usenet...

AI
Smok Eustachy
2011-06-08 16:25:09 UTC
Lepiej wytłumacz po cholerę ten notariusz????
Tiber
2011-06-08 18:01:54 UTC
Post by Anna Izabela
Post by Smok Eustachy
Proszę bardzo o to
A może ty byś zawarł jakiś związek partnerski?
Może przestałbyś wówczas naparzać na usenet...
A ty?
--
Tiber
***@gmail.com
sadomasochistic sex." ("Discordian Quotes")
Jaszyn
2011-06-08 19:21:39 UTC
Post by Anna Izabela
Post by Smok Eustachy
Proszę bardzo o to
A może ty byś zawarł jakiś związek partnerski?
Może przestałbyś wówczas naparzać na usenet...
A ty?
Nie da rady. Jej kochanek jest zonaty.
Jaszyn
White Power
2011-06-09 11:25:54 UTC
Post by Smok Eustachy
wyborcza.pl/1,75248,9744443,Rzeczpospolita_jako_dobro_wspolne_czy_tylko_heter
os
eksualnych.html?
as=2&startsz=x
Ja za to odziwo wazelinuje Niesioła.
Cała ta hućpa ze związkami partnerskimi to manipulacja i kłamstwo.
Chłopcy biedroniwocy tłumaczą że związki partnerskie są bardzo pomocne
pederastom /ale także/ i normalnym ludziom, jest to zachęcaniem do zmian
obyczajowych które bardzo uderzają w normalną rodzinę.
White Power
2011-06-09 11:36:19 UTC
A wszystko i tak prowadzi do tego by gejostwo było uprzywilejowaną grupą której
nie można w żaden sposób skrytykować.
Trzeba się temu przeciwstawić i nie pierdolić bzdur że trzeba to zrobić bo to
'europejskie'.